Maklumat Penternak Berdaftar di Blog ini,
--------------------------------------------
Anda mempunyai stok Lobster Air Tawar utk jualan, pembenihan, pemasaran & kursus? Daftarkan diri/syarikat anda di sini. Saya akan memasukkan senarai nama anda dalam list DISINI (Klik).
Emailkan kepada saya maklumat lengkap mengenai lokasi penternakan/no. tel utk dihubungi/utk tujuan apa dan sebagainya ke 2012.bizz[@]gmail.com
Jika anda sedang mencari Lobster Air Tawar di lokasi berdekatan anda, Sila Klik DISINI
Jika ingin bertanya soalan, sila KLIK SINI
(Sila tukar nama & klik 'Connect')
Terima Kasih,
Bro. azizie

Sila klik untuk menderma. Thanks

Wednesday, December 22, 2010

PENTING !! - PENAFIAN

Assalamualaykum Wbt.

Terima kasih kerana mengunjungi blog saya.

Segala isi kandungan yang terdapat dalam blog ini merupakan hasil bacaan, pengalaman & hasil perkongsian ilmu daripada teman-teman sepenternakan. Oleh itu, sebarang ilutrasi & maklumat yang disiarkan bukanlah hak peribadi pemilik blog.

Sekiranya anda tidak berpuas hati terhadap isi kandungan blog ini, sila adukan kepada saya. Tindakan susulan sama ada membuang gambar/petikan akan dilakukan serta merta tanpa sebarang syak wasangka.

Jutaan kemaafan secara langsung & tidak langsung kepada mereka-mereka yang terlibat sama ada pemilik asal gambar/petikan kiranya bahan tersebut tidak diminta izin untuk disiarkan terlebih dahulu.

Ribuan terima kasih kepada mereka yang sudi berkongsi maklumat & memberi keizinan kepada saya untuk menyiarkan petikan/gambar di dalam blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

Bro. azizie
Pemilik Blog..

1 comment: